7 maart 2024

Bestuur bedankt.

Dank u wel,bestuur!

U kent onze gastvrouwen wel, de dames,die altijd de helpende hand bieden bij alle grote activiteiten van onze Vereniging. Zij mochten (een beetje bij toeval), al kunnen genieten van de traktatie door het bestuur in het kader van het 70-jarig jubileum van de “SeniorenVereniging Asten en Ommel.”

Bestuurslid Lies van de Cruys en ondergetekende (namens de werkgroep Vieringen en Activiteiten) hadden de dames nl. uitgenodigd voor een bijeenkomst,om alle zaken rond die activiteiten te evalueren.

In “de Grutter” kwam een 8-tal dames,ondanks de gladheid en de platgereden sneeuw,bij elkaar.En gepraat werd er ! Gezellig onder elkaar,maar ook met de nodige op-en aanmerkingen over het functioneren bij de activiteiten in ’t Kwartier.

Echter….bij de koffie mochten de dames als eerste een jubileum-traktatie kiezen!

Zoals iedereen inmiddels al gehoord heeft,bestaat onze SeniorenVereniging (voorheen KBO) dit jaar 70 jaar. En het Bestuur heeft besloten om alle werkgroepen tijdens hun activiteiten op iets extra’s te trakteren.

Nou, was dat op deze woensdag even een welkome verrassing!

Men kon kiezen tussen koffie of thee plus  warme apfelstrudel met of zonder ijs en slagroom…..of een warm appelpotje ook

met ijs en slagroom.

Een geweldige,smaakvolle verrassing,daar was iedereen het over eens,want de drukke, gezellige babbel verstomde meteen nadat de lekkernij op tafel stond!

Bestuur: heel hartelijk dank voor deze jubileumsurprise!

De gastvrouwen hebben dit zeer kunnen waarderen.

Inge Veenhuizen.