Lunch voor ouderen en kerstviering

Lunch voor ouderen

Ieder jaar wordt er op de 1ste vrijdag van oktober, de Nationale Ouderendag, een speciale middag georganiseerd in de Beiaard, voor alle 80+ ers van onze SeniorenVereniging Asten en Ommel.
Op deze middag wordt hun een goed verzorgde lunch,koffie en thee, een drankje en een muzikale verrassing aangeboden.

Wanneer: 1ste vrijdag van oktober
Tijd: ‘s middags
Plaats: in de grote zaal van de Beiaard

Kosten: € 5,-

Kerstvieringen

In december worden voor alle leden van onze Seniorenvereniging twee kerstmiddagen georganiseerd, in de Beiaard.
Iedere viering wordt geopend door de voorzitter, zal de kapelaan of pastoor de kerstgedachte uitspreken, worden kerstliederen gezongen, een gedicht of verhaal voorgedragen. Onder het genot van een hapje en een drankje zullen de aanwezigen daarna kunnen genieten van een muzikaal optreden. De middag wordt traditie-getrouw afgesloten met een gratis loterij.

Wanneer: in december (2de of 3de week)
Tijd: ‘s middags
Plaats: in de grote zaal van de Beiaard