Lidmaatschap

Wat houdt dit in :

Het lidmaatschap van onze vereniging kost €25,- per jaar. Het verenigingsjaar loopt van 1 januari t/m 31 december.

Lid worden brengt vele voordelen met zich mee:

• collectieve en individuele belangenbehartiging;
  • meedoen aan alle georganiseerde activiteiten;
  • met korting kopen bij lokale winkels;
  • korting op medische keuring van het rijbewijs;
  • korting op energiekosten
  • korting op enkele aanvullende zorgverzekeringen van CZ, VGZ en Zilveren Kruis;
  • u ontvangt elf keer per jaar het ledenmagazine “Ons” samen met het lokale informatieblad “De Luidklok”;
  • u wordt op de hoogte gehouden van actuele ontwikkelingen;
  • u ontvangt een leuke shopper.

Lid worden

Wilt u lid worden van onze Seniorenvereniging Asten en Ommel dan kunt u contact opnemen met de ledenadministratie. Onze ledenadminstrateur zal dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u opnemen voor een persoonlijk gesprek en met u samen het een en ander regelen.

U kunt zich ook electronisch aanmelden via :  het inschrijfformulier

Contributie vergoed

Hebt u een CZ of VGZ zorgverzekering en sluit u een specifieke aanvullende verzekering af, dan kunt u uw contributie van € 25 van onze vereniging vergoed krijgen. En dat ieder jaar weer!

Lid werft lid actie

We zijn in september 2018 gestart met een Lid werft lid actie en deze heeft sinds die tijd een 120 nieuwe leden opgeleverd en we gaan in 2024 ook weer een Lid werft Lid actie houden.

Vanwege het succes van deze actie in de voorgaande jaren wordt deze in 2024 ook weer gehouden. Per nieuw aangebracht lid wordt een waardebon van €10 uitgereikt en de winnaar kan een waardebon van €50 tegemoet zien. Informatie over wat de voordelen zijn van een lidmaatschap zijn te vinden in het bijgaande PDF document : 5 redenen om nu lid te worden – 2024

Neemt u contact op met de ledenadministratie om een nieuw lid aan te brengen.

Wijziging gegevens doorgeven

Voor wijzigingen van adres, bankrekeningnummer, telefoonnummer of mailadres : mail dit alstublieft aan de ledenadministratie zodat we onze gegevens over u kunnen bijhouden en u op de beste manier kunnen ondersteunen en als nodig contact te leggen.

Opzeggen lidmaatschap

Voor de opzegging van uw lidmaatschap kunt u contact opnemen met de ledenadministratie.
Gelieve op te zeggen voor 1 december.

Ledenadministratie info

Ad Vermeulen

Tel: 0622734144

advermeulen71@gmail.com