Vrijwilligers

Onze vereniging draait op de inzet van vele vrijwilligers en we hebben op het moment een 100 tal vrijwilligers welke alle activiteiten van onze vereniging ondersteunen.

Elke vrijwilliger maakt deel uit van een of meerdere werkgroepen en de werkgroepen organiseren al onze activiteiten.

We hebben op het moment de volgende werkgroepen :

• De Stappers.
  • De Trappers.
  • De scootmobielclub.
  • De werkgroep vieringen en activiteiten.
  • De werkgroep Cultuurt(r)ips
  • De werkgroep reizen.
  • De cliëntondersteuners.
  • De klussendienst.
  • De belastinginvulhulpen.
  • De thuisadministratiehulpen.
  • De bezorgers van de Luidklok en de ONS.
  • Insteken bijlagen bij o.a. de Luidklok en de ONS.
  • De redactie van de Luidklok.
  • De ledenadministratie.
  • De webmaster.
  • Zorg voor ons vaandel.
  • Extra hulp.

Vrijwilligerswerk

Voor het organiseren van alle activiteiten zijn vrijwilligers noodzakelijk. We zijn dan ook continu op zoek naar nieuwe vrijwilligers. De activiteit van de vrijwilliger kan zijn het mee organiseren en begeleiden van bestaande of nieuwe activiteiten, het vervullen van een adviseurs- of ondersteuningsrol of bijvoorbeeld het rondbrengen van de Ons en De Luidklok.

Hebt u interesse om vrijwilligerswerk voor onze vereniging te doen, kunt u zich melden bij een van de leden van het bestuur of het secretariaat.