Blij(f) Actief wordt “THUIS IN DE KLUIS”.

Op 1 februari verandert de naam van dagactiviteit van “Blij(f) Actief” in dagactiviteit “ THUIS IN DE KLUIS”. Blij(f) Actief werkt in de ochtend samen met de vrouwenvereniging “Zij Actief”.

Er ontstond vaker verwarring over de naam. En dat moet je zoveel mogelijk voorkomen. Vandaar de naamswijziging.

Gasten , vrijwilligers en de seniorenvereniging Asten – Ommel hebben gezocht naar een passende naam.

Deze hebben we nu gevonden. De deuren van de Kluis staan voor iedereen open. En op de woensdag wil het team u een warm welkom geven zodat u zich snel thuis voelt.

Aan de dag willen we een feestelijk tintje geven.

Wethouder mevrouw Janine Spoor zal het eerste exemplaar van de nieuwe folder in ontvangst nemen in aanwezigheid van de gasten, vrijwilligers en genodigden.

Komt u snel maar eens een kijkje nemen in de Kluis. Voor meer informatie kunt u terecht bij onderstaand contactadres.

U kunt zich aanmelden voor een gezellige middag bij Riny Smeets coördinator “THUIS IN DE KLUIS” c.smeets6@chello.nl tel 0493 697384 / 06 44353936

Bekijk ook onze folder. Folder Thuis in de Kluis