16 mei 2024

Bezoek aan de zorgboerderij

Op bezoek bij de zorgboerderij De Veluwse Hoeve.

Op15 mei brachten we met 22 leden een bezoek aan zorgboerderij  ‘De Veluwse Hoeve in Heusden. We werden door de eigenaars Sylvia en Mark en vrijwilligster Hannie gastvrij ontvangen en genoten van de door deelnemers zelfgebakken vlaai.
Sylvia gaf vervolgens uitgebreid informatie over hoe het allemaal werkt. Wie zijn de deelnemers en wat is er nodig, als mensen aangeven gebruik te willen maken van de dagbesteding. Waar kunnen mensen daarvoor terecht? De gemeente en soms ook het zorgkantoor zijn dan de aangewezen instanties, werd gezegd.
Hoe groot is een gemiddelde groep en hoe is de dagindeling, het vervoer, de begeleiding en hoe werkt de betaling en de eigen bijdragen.
Vanwege de dreigende regen werd de wandeling door de mooie tuin ingekort.
Het was een heel fijne middag, waarvan de bezoekers zeer genoten hebben.

Wil je meer weten over deze zorgboerderij klik dan op http://www.develuwsehoeve.nl

Het was weer erg gezellig.

Dank je wel voor de gastvrijheid

De bezoekers